Informace pro zákazníky
Datum |
Informace |
25.5.2018 |
Vážení zákazníci, |
2.3.2015 |
Vážení zákazníci, 9. Doba trvání smlouvy 9.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 9.2 Smlouva zaniká: a) dohodou / oznámením na faktuře / E-mailem / telefonicky b) výpovědí a to bez udání důvodů s uplynutím dvouměsíční výpovědní lhůty, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího. c) okamžitým zrušením smlouvy ze strany Poskytovatele, poruší-li Objednatel zvláště hrubým způsobem povinnosti vyplývající z této smlouvy, zejména ustanovení o úhradě za poskytované služby, době plnění a odpovědnosti a v minulosti byl již ze strany poskytovatele písemně na porušení, byť i jiné povinnosti či závazku, upozorněn, d) okamžitým zrušením smlouvy ze strany Objednatele, poruší-li Poskytovatel hrubým způsobem nebo opakovaně některou povinnost uvedenou ve smlouvě a v minulosti byl již ze strany Objednatele na porušení, byť i jiné povinnosti či závazku, upozorněn. 9.3 Poskytovatel může odstoupit od smlouvy pro podstatné porušení povinnosti Objednatelem, zejména : a) pro prodlení Objednatele s placením ceny nebo jeho části delší než 30 kalendářních dnů, b) pro neposkytnutí nutné součinnosti ze strany Objednatele, pokud toto znemožňuje splnění povinnosti Poskytovatele dle této smlouvy a pokud na to Objednatele písemně, telefonicky nebo osobně upozornil a poskytl mu přiměřenou lhůtu pro obnovení součinnosti, ne však kratší než 15 kalendářních dnů od dne doručení výzvy. |