facebook google + youtube twitter napište nám

VKLÁDÁNÍ KONVERZNÍCH A MĚŘÍCÍCH KÓDŮ

Home > Novinky a blogy > VKLÁDÁNÍ KONVERZNÍCH A MĚŘÍCÍCH KÓDŮ


Často se na nás obracíte s prosbami o vložení konverzních kódu do vašeho webu/e-shopu a proto jsem pro vás přichystali jednoduchý návod.

Konverzní kódy vložíte pohodlně přes Administraci II a o zbytek se postará jádro samotné. 

Jaké konverzní a měřící pomocí administrace vložíte?

Google

  • Google Analytics [ID]
    Google Analytics je nástroj od společnosti Google, který umožňuje vlastníkům webových stránek získávat statistická data o uživatelích svého webu. Díky této službě je možné sledovat aktuální i historickou návštěvnost, chování uživatelů a jejich vlastnosti; konverze, prodeje a další. Statistiky ukazují, že téměř 50 % webových stránek užívá ke sledování návštěvnosti právě Google Analytics, což z něj dělá nejpoužívanější nástroj v této oblasti služeb. [wikipedia]
  • Google Ověření webu [ID]
  • Google Adwords [ID]
    Google Ads (dříve Google AdWords) je online reklamní služba, díky které mohou inzerenti dát větší důležitost svojí webové stránce v Google vyhledávání. Inzerent zadá, která klíčová slova jsou pro něj důležitá. [wikipedia]
  • Google Adwords Label
    Viz.Google Ads
  • Google Remarketing
    Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google AdWords. Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na webové stránky zadavatele remarketingu. [wikipedia]

Heureka

  • Heureka (Ověřeno zákazníky) [ID]
    Ověřeno zákazníky se ptá zákazníků, kteří v obchodě nakoupili. Provádí to zasláním dotazníku 10 dní (lhůta lze změnit pro každý obchod podle povahy zboží) po provedení nákupu. [heureka]
  • Heureka [Konverzní kód]
    Měření konverzí je nástroj, který vám řekne, kolik uživatelů, kteří se proklikli z Heureky, také dokončili nákup v e-shopu. Zjistit to můžete dokonce až na úroveň konkrétních kategorií a produktů. Měření konverzí vám řekne, jak se vám vyplatí inzerce na Heurece. [heureka]
  • Heureka garance nákupu [ID]
    Smyslem Garance nákupu je ručit za nákup uskutečněný přes Heureku a nyní primárně právě přes Košík. Službu Heureka Košík nemůže využívat jakýkoliv eshop, ale pouze dostatečně kvalitní a ověřený obchod. [heureka]

Sklik

  • Sklik (Konverzní kód)
    Na základě měření konverzí získáte možnost sledovat a vyhodnocovat účinnost reklamy a návratnost investice. Ve statistikách uvidíte, kolik uživatelů u vás nakoupilo, kolik bylo zapotřebí prokliků k získání konverzního návštěvníka nebo jaká je hodnota uskutečněných objednávek. [sklik]
  • Sklik Retargeting [Konverzní kód]
    Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Retargeting vám umožní zacílit vaše inzeráty v závislosti na tom, jakou akci váš návštěvník na vašich stránkách uskutečnil. [sklik]

Zboží.cz

  • zbozi.cz [Konverzní kód]
    Abyste věděli, jestli je vaše inzerce na Zboží.cz skutečně efektivní, je třeba nasadit tzv. konverzní kód. Ten slouží k měření konverzí, tedy počtu a hodnoty objednávek od zákazníků, kteří do vašeho obchodu přišli přes Zboží.cz. Konverze umožňujeme měřit dvěma způsoby. [seznam]

Facebook

  • Facebook [Konverzní kód]


Kde konverzní a měřící kódy najdete? 

Admininistrace II -> Nastavení -> SEO

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Rozumím